Het bureau Nmg uit Rillaar viel tijdens de eerste editie van de Bloovi Digital Marketing Awards drie keer in de prijzen.
Bij de eerste Digital Marketing Award uitreiking, de prestigieuze sector awards voor digitale marketing, werden tal van gevestigde internationale marketing agencies met enkel A+ klanten genomineerd. Campagnes voor spelers zoals KBC, Toyota, Hans Anders, Axa, Brussels Airlines en Nescafé werden hierbij in de spotlights gezet. “Wij met Nmg bewezen daarentegen dat topresultaten niet enkel voorbehouden zijn voor reusachtige merken of campagnes met buitensporige budgetten”, zegt Andy Coomans. “De HotSpring campagne werd beloond met de award voor tweede best presterende campagne voor de retail scene, derde best presterende zoekmachine optimalisatie (SEO) en derde best presterende banner campagne.”
“HotSpring volgde ons in de strategie om de beleving rond hun product tot op een heel ander niveau te tillen”, zegt Andy Coomans. “De focus lag hierbij op de behoefte om te ontspannen. In deze campagne werden de meest innovatieve technieken gebruikt om meer dan vijfhonderd mensen te motiveren om hun eigen wellness verhaal te delen. In enkele maanden tijd resulteerde dit in 522 procent meer digitale trafiek voor het merk, 40 procent meer traffic op de bedrijfswebsite en meer dan 35.000 bezoekers op de campagnewebsite.”
“Als volledig geïntegreerd marketing agency bieden we met Nmg strategische begeleiding, online en offline campagnes voor middelgrote KMO’s en internationale bedrijven”, zegt Coomans. “Op enkele jaren tijd groeiden we van een communicatiebureau uit tot een top 100 Digital agency in België met vijftien gepassioneerde digitale talenten en marketing experts. Het afgelopen jaar wierven we zeven extra medewerkers aan.”
In juni volgend jaar verhuist Nmg naar een nieuw kantoorgebouw aan de Ter Heidelaan in Aarschot.