Digital agency nmg uit Aarschot brengt een nieuw online lifestyle platform op de markt: Tweez.be. “We zetten ons met een team van zestien creatievelingen achter een straf concept: een van de eerste viral websites in België met feel good content voor een ruim publiek”, zegt Andy Coomans van nmg.
“De jongste jaren zien we een grote verschuiving in het consumentengedrag. Waar het vroeger nog oké was om een boodschap op de massa af te vuren, moet je vandaag veel gerichter te werk gaan”, zegt Coomans. “De consument wil een bedrijf kunnen geloven alvorens hij er koopt, waardoor de focus verschuift naar content marketing. Maar ook de timing en context waarin je iemand benadert, worden steeds belangrijker, want ons leven wordt alsmaar drukker.”
“Context marketing is het nieuwe buzzwoord in de digitale scene en daar spelen we met Tweez maximaal op in door geloofwaardige inhoud te bieden met virale impact en een gegarandeerd bereik van activatie”, zegt Coomans. “De lifestyle artikels worden door een gegarandeerd aantal bezoekers Tweez-bezoekers gelezen en kunnen verder groeien via virale exposure.”
Volgens nmg wil Tweez een nieuwe wind laten waaien door het digitale advertentielandschap. “De content is niet op commerciële wijze geschreven en speelt maximaal in op de beleving van de lezer. Onderliggend tonen we zo de expertise van een bedrijf en de meerwaarde van een product.”