AARSCHOT – Ter gelegenheid van de “Dag van de Medewerker”, een initiatief van Unizo, maakten deelnemende bedrijven kans op een gratis lunch aan een foodtruck. Marketing & Digital Agency NMG uit Aarschot kwam als winnaar uit de bus.
“Dag van de Medewerker” is een initiatief van Unizo om alle talenten die aanwezig zijn in een onderneming in de schijnwerpers te plaatsen. Op die manier kan je jezelf profileren als een werkgever met aandacht voor een duurzaam HR-beleid.
Dagelijkse inzet voor talenten
Unizo organiseerde hiervoor ook een wedstrijd. Ondernemers die een actie op poten zetten konden deze tot en met 31 mei doorsturen en zo kans maken op een gratis lunch aan een foodtruck. Marketing & Digital Agency NMG uit Aarschot wint de wedstrijd “Dag van de Medewerker 2019”. “Zij wisten de jury te overtuigen met hun dagelijkse inzet voor alle talenten in hun organisatie. Een cultuur waarin talenten maximaal gestimuleerd worden en mensen hun dromen kunnen najagen. Een structuur met aandacht voor de balans tussen werk en privé, gezondheid, mobiliteit, persoonlijke ontwikkeling. Deze continue aandacht voor de medewerker en al zijn talenten maakt van NMG een zeer terechte winnaar. Zij mogen dan ook binnenkort onze foodtruck verwachten voor een heerlijke lunch”, luidt het bij Unizo.