Modeketen e5 mode stelt Olivia Devuyst aan als nieuwe Marketing Manager. Devuyst zal het 14-koppige marketingteam van de modeketen leiden en moet onder meer het imago van het bedrijf bijstellen.
Devuyst wordt verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de marketing- en communicatiestrategie van e5 mode, het e-commerceluik en de uitrol van het customer relationship management-systeem (CRM).
Imago bijstellen
Modeketen e5 mode zet momenteel volop in op het verbeteren van haar imago. Afgelopen maand opende de onderneming nog de vernieuwde concept stores in onder andere Herent (Leuven). Devuyst haar voornaamste taak wordt dus het updaten van het imago van de keten. “e5 mode heeft nog steeds het imago van een kledingketen voor 70-plussers te zijn”, zegt Devuyst. “We richten ons inderdaad op een specifieke doelgroep, maar dan wel op 40-plussers. mannen en vrouwen. Dat idee veranderen en uitdragen wie e5 is en wat we kunnen bieden, is de grootste uitdaging.” Devuyst wil dan ook de sterktes van e5 uitspelen bij de doelgroep: “we hebben heel wat troeven in handen: e5 mode is 100% Belgisch en verkoopt kwalitatieve kledij voor uiteenlopende vormen en maten aan een correcte prijs. E5 is de ‘boetiek’ bij jou in de buurt. Online zetten we in op inspiratie en toegankelijkheid”, luidt het nog.
Ervaring
Devuyst is geen onbekende naam in het wereldje. Ze begon haar carrière als Advertising Manager bij Roularta en bekleedde ook een salesfunctie bij Medialaan. Devuyst was vijf jaar aan de slag als Marketing Manager bij Krëfel en de voorbije vijf jaar was ze respectievelijk Marketing Manager en Brand & Store Concept Manager bij ICI PARIS XL. Daar stond ze onder meer in voor de branding en het uitdenken van het nieuwe winkelconcept.
Elf winkels
E5 mode heeft in de provincie Vlaams-Brabant winkels in Leuven, Herent, Aarschot, Diest, Tienen, Tielt-Winge, Bierbeek, Zaventem, Sint-Pieters-Leeuw, Ternat en Grimbergen.