Nadat de brand stategisten van Walden & Spencer al 50% van mynovation in handen had, heeft het sinds kort alle aandelen in zijn bezit. De naam mynovation blijft bestaan en ook de activiteiten worden voortgezet. Iedereen blijft aan boord en er gaat geen enkele arbeidsplaats verloren. “Rationalisatie en synergie, dat zijn de twee grote voordelen van deze fusie”, vertelt Luc Slosse, CEO van Walden & Spencer. “De operatie levert meer efficiëntie en betere werkprocessen op. De gerealiseerde geldbesparing kan alleen maar voordelig zijn voor onze klanten.”
mynovation is een mediacentrale die opdrachten van reclamebureaus en grafische professionals samenbrengt en ze in grote volumes aanbiedt bij de media. Op die manier slaagt de centrale erin goedkopere mediatarieven te verkrijgen voor wie wil adverteren in lokale, regionale en (inter)nationale media. Zowel op het vlak van print, online en billboards als radio en televisie.
Voorafgaand aan de fusie was Walden & Spencer zelf een aantal jaar klant bij mynovation, maar gaandeweg heeft het zich in de mediacentrale ingekocht. Eerst voor 50% en onlangs voor de volle 100% procent. Een fusie door overname dus. Over de financiële details van de transactie is niet gecommuniceerd.