So Buzzy is een reclamebureau gevestigd in Rotselaar. Al sinds 2013 maken ze reclamecampagnes voor uiteenlopende bedrijven, van Carrefour tot SOS Kinderdorpen. Na een geslaagde pitch mag het bedrijf nu ook Streamz (Vilvoorde) aan dat lijstje toevoegen. Vanaf december staan zij in voor verrassende campagnes voor de Belgische streamingdienst.
LEES OOK. Digital agency So Buzzy zet Koreaanse voedingsproducent Daesang op Europese kaart
“De expertise van So Buzzy is precies wat we nodig hebben om onze online community verder te ontwikkelen”, vertelt Jelan Vandevenne, Social Media Lead bij Streamz. Zij ziet de samenwerking als een kans om de band met het kijkerspubliek te versterken. “Hun ervaring zal ons zeker en vast helpen de band met onze fans op een authentieke manier te versterken in een steeds veranderend social media landschap.”
Kel Wouters, CEO van So Buzzy, deelt dat enthousiasme. “We staan te popelen om samen met Streamz een online verhaal neer te zetten dat blijft hangen, om zo een hechte, loyale fanbase op te bouwen. Met andere woorden: community management met hoofdletter C!”
Met So Buzzy als sidekick haalt de streamingdienst meer uit elke reactie – snel, scherp en altijd met een knipoog. Of je nu valt voor een guilty pleasure zoals FBOY Island, compleet opgaat in spannende misdaadseries, of de ultieme meme-machine bent, So Buzzy kan er altijd over meepraten. Zo zorgen ze voor online conversaties die net zo binge-waardig zijn als je favoriete series.