2024 was een jaar vol mijlpalen voor Made in. Daarom zetten we graag wat cijfers op een rijtje. Onze artikels werden afgelopen jaar maar liefst 40 miljoen keer gelezen. Dat is 25% meer dan vorig jaar. Gemiddeld bereiken we zo’n 8,5 miljoen gebruikers per jaar. En ook op onze sociale media gingen onze cijfers de hoogte in. Onze Made in-community (alle regio’s samen) op LinkedIn bereikte dit jaar de kaap van 90.000 volgers. Voor Mechelen staat dat aantal voorlopig op zo’n 4100 volgers op LinedIn.
Winnaars
Daarnaast organiseerde Made in ook een aantal events, waar ondernemers in de prijzen konden vallen. In het begin van dit jaar werd er per regio een ‘Strafste Onderneemster’ bekroond. In Mechelen mag Sarah Selleslag, de zaakvoerster van wervingskantoor Solix, zich een jaar lang die titel toe-eigenen.
LEES OOK. Sarah Selleslagh is dé strafste onderneemster van Mechelen: “Ik kwam eigenlijk uit een gouden kooi”
Later dit jaar, in november, streden verschillende ondernemingen dan weer om de titel van ‘Het Product Made in’. Voor de regio Mechelen slaagde BelOrta er uiteindelijk in om die gegeerde prijs in de wacht te slepen met hun product de ‘Brainboosters’. Dat deden ze tijdens een event in de gerestaureerde Predikherenkerk in Mechelen. “We zijn uiteraard heel blij dat we gewonnen zijn. We kwamen eigenlijk zonder verwachtingen naar de prijsuitreiking. Dus dan is het wel een grote verrassing om als winnaar gekozen te worden”, zo blikte digital marketeer bij BelOrta Kristof Verduyckt achteraf terug op de overwinning.
Sinds dit jaar mochten we ook professor Rudy Aernoudt in ons Made in-team verwelkomen. Hij gaf zijn ongezouten blik op de ondernemerswereld via meeslepende columns op onze website.
Wensen
Tot slot, hopen wij voor 2025 op nog meer mijlpalen, zowel voor Made in als voor uw onderneming. We wensen jullie fijne feestdagen toe! Morgen (24/12) sturen we de laatste nieuwsbrief uit. Op 6 januari zijn we weer terug met meer ondernemingsnieuws.