DILBEEK – Bold & pepper, specialist in content marketing en brand building, verwelkomt Ludwig Van den Meersschaut als nieuwe partner. Hij treedt toe tot het management en staat samen met Olivier Van der Stede in voor de dagelijkse leiding.
Met zijn uitgebreide ervaring op vlak van brand building versterkt Ludwig Van den Meersschaut als strategisch directeur het team van Bold & pepper, de Dilbeekse specialist in content marketing en brand building. De nieuwe missie ‘Bold brands & peppered content’ licht al een tipje van de sluier op. “We gaan bold”, zegt Ludwig. “In alles wat we doen. We proberen merken krachtiger te maken. Door een uniek verhaal tot leven te brengen, door strategisch te focussen op inhoud. Met data gedreven creativiteit, een knap en tijdloos design en een punctuele opvolging.”
“Content marketing begint met een goed begrip van uw merk en strategie”, legt managing partner Olivier Van der Stede uit. “Met de komst van Ludwig zetten we die ambitie kracht bij. Zijn feeling en expertise op vlak van (re)branding en (her)positionering sluiten nauw aan bij de troeven die Bold & pepper kenmerken: creatieve redactionele vaardigheden gecombineerd met een stijlvol ontwerp, zowel in print als digitaal.”
Merkenadviseur
Met Ludwig Van den Meersschaut haalt Bold & pepper een merkenbouwer in huis. Hij is gespecialiseerd in publieke en private communicatiestrategie, branding en visuele identiteit, interne en HR communicatie, merkstrategie en –positionering. Ludwig was de man achter de strategische herpositionering en totale make-over van de Vlaamse overheid/Vlaanderen/Flanders. Hij hertekende ook het stadsmerk Gent: eerst extern als consultant, nadien intern als creatief directeur. Eerder was Ludwig aan de slag bij reclamebureau BBDO als account directeur en strategisch manager. Met Atelier 44 richtte hij bovendien een eigen zaak op.
Payroll
Bij Bold & pepper zijn een 15-tal personen aan de slag.