1

Klanten ontdekken WDP-magazijnen van achter computer

WOLVERTEM - Warehouses De Pauw (WDP) uit Wolvertem lanceert de tool WDP Xplore, een virtuele 3D toepassing die klanten een 100% digitale beleving aanbiedt van het distributiecentrum.

Telewerk, online klantcontacten, virtuele tours… Nu digitaal het leidende verhaal wordt, zoomt Warehouses De Pauw’s marketingstrategie meer dan ooit in op digitale toepassingen. Met de ontwikkeling van WDP Xplore  verlegt het bedrijf de grenzen van haar marketingaanpak.

Binnen-en buitenkant

“Deze 360° virtuele 3D tool zet klanten middenin een WDP-standaardmagazijn. En dompelt klanten onder in een 3D omgeving waarin de binnen- en buitenkant van het magazijn, de technische specificaties en duurzaamheidsvoordelen, tot leven komen”, luidt het bij het bedrijf.  De tool geeft inzicht in de meest gestelde vragen van klanten: hoeveel pallets kunnen worden gestapeld? Hoe breed zijn de gangpaden? Wat is de vloerbelasting? Welke duurzaamheidskenmerken horen bij een standaard WDP-magazijn, enz…

Hotspots

Wanneer klanten zich in de 360° virtuele omgeving bevinden kunnen ze hotspots aanklikken die verspreid zijn op muren, vloeren en technische installaties. Op deze manier komen alle eigenschappen tevoorschijn in een pop-up. Gewone hotspots geven inzicht in techniek en materialen, terwijl groene hotspots de duurzame aspecten belichten, zoals Ledverlichting, energiemonitoring, zonnepanelen en veel meer. Indien de klant specifieke verwachtingen heeft rond een magazijn op maat, kan hij via de tool eenvoudig informatie aanvragen over optionele elementen.

WDP Xplore 360° is beschikbaar op pc en tablet.