HULDENBERG – Management consultingbedrijf JDI uit Neerijse (Huldenberg) organiseert op woensdag 4 december vanaf 18 uur een inspiratiesessie “Samen naar duurzaam succes”. Onder andere ondernemer/sportspreker Sven Nys komt langs voor een boeiende uiteenzetting. Je kan je nog inschrijven.
De inspiratiesessie is voor ondernemers die willen weten hoe ze op hun medewerkers kunnen rekenen om samen verder te groeien: zaakvoerders, salesmanagers en HR-managers.
Sven Nys
Tijdens de sessie komt ondernemer/sportspreker Sven Nys langs voor een boeiende uiteenzetting. Nys biedt antwoorden op levensvragen zoals “hoe zorg je ervoor dat je je passie zo lang en zo gezond mogelijk kunt beoefenen? Hoe leg je de lat net hoog genoeg, zodat je kunt blijven groeien? Hoe ga je om met stress en kritiek? En hoe vermijd je het gevreesde zwarte gat?
belangrijkste asset: medewerkers
Ook Patrick Deseayer, JDI-Ondernemer voor groei, komt langs. “Groei vertalen we meestal naar een hogere omzet, naar meer leads en conversie, een grotere marge, … Maar het zijn de mensen rondom je die die groei realiseren. Of net niet. Daarom wil je de juiste talenten in huis (houden): medewerkers die met veel enthousiasme en goesting streven naar duurzame groei, zowel voor hen persoonlijk als voor je organisatie. Wil je groeien? Zet dan sterk in op de belangrijkste assets van je bedrijf: je medewerkers”, aldus Desaeyer. De baseline van de inspiratiesessie is dan “Je mensen zijn je grootste kapitaal. En tegelijk vaak je grootste uitdaging.”
JDI-groeiboek
Hoe je dat concreet aanpakt ontdek je in het JDI-groeiboek “Talent & Organisatie” dat die deze avond wordt voorgesteld. Een pragmatisch boek waarin we op vraag van klanten kennis en ervaring is gebundeld. Iedere aanwezige krijgt een gratis exemplaar mee naar huis.
Inschrijvingen en programma
Inschrijven doe je via deze link.
JDI
JDI werd opgericht in 2009. Het bedrijf telt ongeveer 25 werknemers en is actief in Marketing, Communication, Sales, Consultancy, Strategical, Tactical, Operational, Pragmatic, Sales 3.0, Social media, Klankbord, Branding, Humaan kapitaal