“Dominique en Julius Persoone combineren durf en creativiteit. Hierdoor zorgt elke aflevering voor een unieke beleving, een beetje een ‘wild ride’ waar humor, uitdaging en plezier elkaar ontmoeten”, zegt algemeen directeur van ixina Belgium Isabelle Vermeir. “Tegelijk vertolkt de reeks ook onze toewijding als keukenspecialist om de meest persoonlijke dromen waar te maken. Met expertise en vakmanschap.”
“De video’s zijn een goede mix van televisie en high-end reclame”, voegt regisseur van de videoreeks, Jeroen Willekens, er nog aan toe, “want toegegeven: als regisseur haat ik van die saaie publireportages. De geniale absurditeit van de dromen van Dominique en Julius maken dit geheel zo aanstekelijk. Zeker met die mancave als rode draad, waar we alles eerst konden uittesten. Dit bracht een waanzinnige humor met zich mee en liet ons toe de band tussen vader en zoon nog verder uit te spitten. Wat een chemie tussen die twee!? Ik moest de bal maar opgooien en Julius en Dominique kopten gewoon alles binnen.”
Het vader-zoonduo zelf is ook enthousiast over hun samenwerking met Ixina. Zij kregen van de keukenbouwer de kans om hun wildste dromen waar te maken, en die kans grepen ze met beide handen.
“Van iets dromen, dat is één ding. Dromen kunnen realiseren? Dat is nog iets anders. We zijn enorm dankbaar dat we deze kans kregen. Onze dromen bleken al snel ook behoorlijke challenges te zijn. De try-outs van de proeven in onze mancave leverden hilarische scènes op. Super geamuseerd. En in’t echt waren onze dromen trouwens nóg machtiger. Vooral omdat we het konden realiseren met zo’n fantastische ploeg. Deze videoreeks heeft bovendien voor ongelooflijke vader-zoon momenten gezorgd”, aldus Dominique en Julius Persoone.