IPG Archiefbeeld, pre-corona periode.

IPG verlengt titel “Top Employer”

LEUVEN/DIEGEM - callcentergroep IPG, met onder andere vestigingen in Leuven en Diegem, heeft voor de 2de keer op rij de titel van TOP Employer binnengehaald. "We worden beloond voor de acties die we ondernemen om onze mensen centraal te stellen en een goede werkomgeving te creëren", zegt Marketing Manager Glenn Franssens van IPG. 

 

Het afgelopen jaar was een uitdagend jaar waarbij ieders manier van werken en denken door de gezondheidscrisis werd verstoord. “Dit gegeven heeft ons er evenwel niet van weerhouden om ook in deze bijzondere periode de kracht te tonen om onze mensen te allen tijde op de eerste plaats te zetten”, zegt Glenn Franssens. “Het is door de samenwerking, inzet en motivatie van al onze medewerkers dat IPG snel heeft kunnen schakelen en zich heeft kunnen aanpassen aan het nieuwe normaal.”

HR Best Practices Survey 

Deze aanpak legt IPG geen windeieren. Voor het 2de jaar op rij behaalde de callcentergroep de titel van TOP Employer in België binnen. IPG behaalde opnieuw een positief resultaat op de HR Best Practices Survey waarbij ze aan de hand van meer dan 100 vragen over 600 praktijken met betrekking tot de ontwikkeling van mensen geëvalueerd werd. IPG pakte vorig jaar een primeur: nooit eerder was een contactcenter in België erin geslaagd om de Top Employer erkenning binnen te halen. Het wereldwijde Top Employer–netwerk bestaat uit meer dan 1.600 Top Employers erkend in 120 landen/regio’s.

IPG 

IPG is de specialist en lokale marktleider voor klantcontacten. Met meer dan 20 jaar ervaring en een team van 1.600 medewerkers verzorgt IPG België dagdagelijks  klantinteracties.