Interoffices_MiVLB

Interoffices groeit en opent drie nieuwe locaties

Aan enthousiasme en motivatie ontbreekt het niet bij Interoffices, want deze snel groeiende Belgische onderneming binnen de wereld van business centers en coworking spaces wordt nog groter. Met drie nieuwe locaties op Brussels Expo, in Turnhout en in Wommelgem is een volgende stap in het groeiverhaal gezet. Een verhaal dat bovendien in een nieuw jasje steekt via een gloednieuwe website. Met de primeur dat Interoffices als eerste flexplek aanbieder in België een compleet pakket aan Covid-19 maatregelen heeft geïmplementeerd.

Privé-kantoren, originele vergaderzalen, inspirerende coworking plekken boeken? Of een maatschappelijke zetel of virtueel kantoor bij Interoffices openen? Dat kan binnenkort ook aan Brussel Expo, in Wommelgem en in Turnhout.

In het Paterspand, het prachtige historische klooster in het centrum  van Turnhout, verwelkomt Interoffices vanaf 1 september bedrijven – klein en groot – en zelfstandige professionals. De kick-off in het iconische Procter & Gamble-gebouw wordt begin juni 2020 gegeven. Interoffices Antwerpen-Oost in Wommelgem heeft dan weer net de  deuren  geopend van een gloednieuwe locatie.

Dat brengt het totaal op 11 locaties, verspreid over Brussel, Grimbergen, Turnhout, Wommelgem en Zaventem.

Sterk netwerk

Op 5 jaar tijd is Interoffices flink gegroeid. “Van één locatie naar een sterk netwerk van (internationale) bedrijven zoals Qualcomm, Mazda, het Europees Voedselagentschap, de Europese Commissie, en ondernemers”, vertelt serial entrepreneur Dirk Paelinck, ceo Interoffices. Ook Workero en PropTech House passen perfect in dat netwerk.

“Remote working wordt het nieuwe normaal. Het kantoor krijgt nu een nieuw doel als plek waar men zich met anderen focust op essentiële taken binnen een verbindende bedrijfscultuur. Bedrijven gaan  plaatsen zoeken waar medewerkers dicht bij huis kunnen werken in een professionele omgeving”.

De groep kent reeds een mooie geografische spreiding, die binnenkort nog verder uitbreidt naar Mechelen, Leuven, Gent, Luik, Brugge en andere steden in verschillende regio’s.

“Ik heb een prioriteit gemaakt van een correcte en transparante prijs, gedetailleerde facturen, een duidelijke contractvernieuwing, geen verborgen kosten én geen setup tarieven. Gecombineerd met de financiële voordelen van gedeelde faciliteiten en de persoonlijke aanpak dankzij 15 jaar ervaring. Ook de flexibiliteit die we aan boord leggen, wordt warm onthaald, net als de IT-ondersteuning waar bedrijven een enorme meerwaarde uithalen.”

Gezondheid voorop

In tussentijd blijven de verschillende gezondheidsmaatregelen van kracht op de locaties van Interoffices, gaande van een thermische camera die de lichaamstemperatuur van bezoekers meet tot automatische gel-dispensers, plexiglas en stickers die social distancing faciliteren. Een volledig overzicht van die maatregelen vind je in een vorig artikel.