De immowebsite HEBBES.be, een onderdeel van Mediahuis waartoe ook Made in Vlaams-Brabant behoort, heeft een restyling ondergaan. Door de vernieuwing is die nu ook vlot raadpleegbaar via smartphone en tablet. De site kende in 2015 trouwens een sterke groei met een stijging van het aantal bezoekers met 31%.
Onder het motto mobile first creëerde het Hebbes-team een vernieuwde site die de ervaring over mobile, tablet en desktop heen zo consistent mogelijk weergeeft. Dat maakt het voor een bezoeker een stuk makkelijker om op HEBBES.be te surfen op eender welk toestel. Hoewel het leeuwendeel van de bezoekers een desktop gebruikt, is er toch eveneens een markante bereikstijging op tablet of mobiele toestellen. In de komende maanden staan nog meer innovaties gepland. Met deze innovaties streeft HEBBES.be naar nog straffere bereikscores in 2016.
Meer dan 1.400 makelaars publiceren hun panden op HEBBES.be. De site toont enkel panden van professionele aanbieders, wat het publiek een kwalitatief aanbod garandeert en waarmee HEBBES.be zich differentieert van andere immosites. HEBBES.be heeft dagelijks 40.000 bezoekers en is daarmee een van de grootste en meest professionele immosites van Vlaanderen.