Harvest Group, een Antwerps contactcenter, neemt Unamic/HCN België uit Heverlee over. Dat is vooral goed nieuws voor de tweehonderd werknemers. De overeenkomst garandeert immers werkzekerheid aan de werknemers van de customer care afdeling van Unamic/HCN BVBA in Leuven, Mechelen en Vilvoorde.
De overname ging in op 1 april, vanaf die dag werken alle betrokken medewerkers voor Harvest Group.
“De overname van een groep goed getrainde medewerkers past perfect in onze strategie”, zegt Eric Ignoul, CEO van Harvest. ‘Die strategie bestaat erin om een nieuw Contact Center model uit te rollen. Het aansturingsmodel is hierbij volledig anders georganiseerd dan in de klassieke Contact Centers. Harvest realiseert dit doel door overnames, participaties en partnerships in West- en Oost-Europa en in Marokko. “
De Harvest Group werd een jaar geleden in Antwerpen opgericht door Eric Ignoul als Communication Center. Harvest stelt inmiddels zelf 140 mensen te werk. Met het nieuwe besturingssysteem en de aanpak in the cloud differentieert Harvest zich en kan alles worden ingezet op kwaliteit en flexibiliteit.