Onlangs opende de Federale Verzekering naar eigen zeggen het ‘Kantoor van de Toekomst’ in Vilvoorde. Met het nieuw kantoorconcept wil de verzekeraar het persoonlijk contact verrijken met een digitale beleving.
De nieuwe vestiging van Federale Verzekering geeft aan in welke richting de verzekeraar wil evolueren. Het nieuwe kantoorconcept heeft niet enkel een opvallend frisse look met veel licht en ruimte, maar zet ook in op interactie met de klant door het gebruik van digitale hulpmiddelen. Iedereen die wil kan informatie opzoeken via de digitale hub in het kantoor.
Service
“Met dit kantoor willen we dichter bij onze klanten staan”, zegt Kris Van Den Steen, Chief Marketing Officer bij Federale Verzekering. “Digitale kanalen en online diensten winnen aan belang, maar wij blijven persoonlijk contact met onze klanten meer dan nuttig en nodig vinden. Op deze manier combineren we de voordelen die digitale tools kunnen bieden met de sterkte van de service en het persoonlijke contact met onze lokale medewerkers.”
Uitbreiding Brusselse rand
De verzekeraar kiest strategisch voor Vilvoorde als locatie voor een nieuw kantoor. “Er waren al drie kantoren in Brussel zelf – aan de Grote Markt, in Ganshoren en in Sint-Pieters-Woluwe – en eentje in Halle”, zegt Eleonora Rostovceva, de kantoorhoudster van de nieuwe vestiging. “Met dit nieuwe kantoor versterken we onze aanwezigheid nog in de rand rond Brussel en kunnen we onze klanten in deze regio een nog betere dienstverlening aanbieden.”