FamousGrey bepaalt al meer dan 20 jaar mee het creatieve landschap in ons land. Het agentschap werd dit jaar nog gekroond tot ‘Agency of the Year’ en ‘Creative Agency of the Year’ op de voorbije Creative Belgium Awards. Famous Relations past, met hun earned-first aanpak, perfect in dat verhaal. Beide bureaus maken nu deel uit van het AKQA-netwerk als de aparte entiteiten AKQA Brussels en AKQA Brussels PR.
Nieuwe expertise
De transitie naar AKQA is een logische volgende stap voor FamousGrey, dat zich de laatste jaren steeds meer toespitste op digitale en innovatieve campagnes, onder andere voor Helan, Veolia, Proximus en Schweppes.
“We zijn enorm blij om als puur Belgisch bureau toe te treden tot het AKQA-netwerk, simpelweg omdat het onze innovatiecapaciteiten zal versnellen,” zegt Francis Lippens, CEO van het nieuwe AKQA Brussels. “We bouwen uiteraard verder op onze lokale marktkennis. Maar daarbovenop hebben we nu toegang tot het AKQA-netwerk en hun technologische expertise.”
AKQA telt wereldwijd zo’n 5.500 medewerkers en heeft kantoren in meer dan 30 landen – vanaf vandaag hoort hun Belgische kantoor in Brussel daar officieel bij.