“Met dit Experience Center willen we bezoekers niet alleen onze producten laten zien, maar hen écht laten voelen wat Belgisch vakmanschap betekent”, zegt Jeffrey De Sutter, bestuurder van De Sutter Naturally. “Bovendien bieden we met deze ruimte een exclusieve locatie voor netwerkevents, productvoorstellingen en seminaries. Zo werd het Experience Center al ingezet als eventlocatie voor de lancering van het Trends Top magazine.”
Openpoortweekend
Tijdens het Openpoortweekend op zaterdag 29 en zondag 30 maart krijgen bezoekers de unieke kans om een blik achter de schermen te werpen bij De Sutter Naturally. Van productie tot logistiek centrum: alles gebeurt in eigen beheer. Daarnaast kunnen bezoekers ook genieten van een foodtruck met wafels, een open bar en een springkasteel voor de jongsten.
Lees ook: De Sutter Naturally verkozen tot KMO van het Jaar 2024
De Sutter Naturally, met meer dan 47 jaar ervaring, biedt houten poorten, omheiningen en schuilstallen voor de paardenindustrie. Het bedrijf ontwikkelde de laatste jaren ook een aanbod aan residentiële poorten. Het Vlaams-Brabantse familiebedrijf, met vestigingen in Kampenhout, Turnhout en Zulte, maar ook in Duitsland en Frankrijk, bedient klanten in meer dan 35 landen wereldwijd.