Nadia is verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van Exact in België. Ook het opzetten van tal van nieuwe projecten die het huidige marketingverhaal aanvullen, behoort tot haar verantwoordelijkheden. Eerder zorgde Nadia bij NextLine Agency voor het creëren van creatieve marketingstrategieën, social branding en campagnes alsook webdesign en videocontent.
“Exact levert een sterk en innovatief product aan. Digitale software-oplossingen en het automatiseren van (boekhoud)processen is de toekomst voor elk bedrijf. Ik kijk er naar uit om Exact top of mind te brengen bij iedere ondernemer met gerichte en efficiënte marketing”, zegt Nadia Haddaoui, de gloednieuwe Marketing Manager bij Exact. “Exact is een snelgroeiend bedrijf dat klanten op de beste manier wil bedienen door in te spelen op de trends van vandaag en zich toespitst op de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Ik kijk er naar uit om meer brand awareness te creëren rond de innovatieve producten van Exact in België.”
Verder groeien in de Belgische markt
De Belgische markt kent nog veel groeipotentieel voor Exact. Er zal speciale aandacht gegeven worden aan Wallonië. Exact zal er haar producten en diensten aan de hand van marketingcampagnes verder introduceren zodat de kmo’s gemakkelijk kunnen kennismaken met de marktleider. Zo is vorige week het sponsorship van cyclocross aangekondigd in de vorm van titelpartner van de Exact cross en main partner van X2O badkamer Trofee en EK cyclocross Namen. Daarnaast is de business softwareleverancier reeds gestart met een TV-campagne op LN24, een belangrijke Franstalige nieuwszender gericht op 24u business berichtgeving. Dit is de eerste van vele stappen naar meer brand awareness in o.a. Wallonië.
“We zijn blij met de komst van Nadia. Ze is een ervaren creatieveling met oog voor strategie op het gebied van marketing, branding en communicatie”, zegt Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact. “Nadia zal onze marketingactiviteiten snel kunnen versterken, wat op zijn beurt bijdraagt aan de continue groei van het bedrijf. We kijken uit naar de toekomst”, aldus Meijer.