“We hebben voor iO gekozen als onze digitale partner omdat zij de volledige reikwijdte van onze digitale ambities en visie begrijpen. Ze zullen ons helpen ons digitale ecosysteem te transformeren, onze klantervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze bedrijfsdoelstellingen worden behaald”, aldus Olivier Guilmain, Head of Digital, AI & customer-facing solutions bij Etex.
Lees ook: Etex opent gipsplaatfabriek van 200 miljoen euro in Britse Bristol
Onder andere gepersonaliseerde ervaringen, gedreven door data, over alle touchpoints heen, waaronder de corporate website, merksites en de klantenzone zullen verbeterd worden. Dit stelt Etex en zijn 20+ merken wereldwijd in staat om hun digitale aanwezigheid efficiënter te beheren en uit te breiden.
“We zijn blij dat we onze samenwerking met een iconisch merk als Etex kunnen voortzetten en kijken ernaar uit om hun digitale transformatiereis mee aan te sturen”, zegt Maarten De Schepper, Commercial Director België bij iO.
Lees ook: Brussels Airport Company en iO creëren de ultieme reizigerservaring
Etex is opgericht in 1905. Het familiebedrijf met het hoofdkantoor in Zaventem heeft meer dan 13.500 medewerkers. Het bedrijf heeft meer dan 160 vestigingen in 45 landen.