APSIS bedient wereldwijd bijna 3.000 klanten en met de lancering van APSIS One in 2019 biedt APSIS haar klanten een all-in-one marketingplatform met krachtige tools voor marketingautomatisering, e-mailmarketing en on-site personalisatie aan.
Aanwezigheid in Europa versterken
Voor Efficy is deze overname de vierde in minder dan een jaar tijd, waardoor de Europese groep haar bereik aanzienlijk kan vergroten en haar aanwezigheid in Europa kan versterken. Met APSIS breidt Efficy haar personeelsbestand uit tot meer dan 500 personen, verspreid over 18 vestigingen in Europa. “De overname van APSIS’ data-gedreven marketing platform verbreedt ook Efficy’s product portfolio, waardoor Efficy een one-stop-shop wordt voor bedrijven die op zoek zijn naar een CRM-oplossing. Digitale betrokkenheid is een belangrijk onderdeel van klantrelatiebeheer, de APSIS-technologie biedt de klanten van Efficy een hele nieuwe wereld van mogelijkheden”, zegt CEO Cédric Pierrard van Efficy.
Over Efficy
Efficy is een Belgische softwareleverancier die aan middelgrote en grote ondernemingen een volledige, flexibele en uitgebreide CRM-oplossing (Customer Relationship Management) aanbiedt die bedrijven helpt om hun klantenrelaties te beheren. De onderneming ambieert voor dit jaar een geraamde omzet van 66 miljoen euro. De onderneming heeft 13.500 klanten, goed voor 330.000 gebruikers wereldwijd.