“David Beckham is een liefhebber van Stella Artois, daarom is dit bij uitstek een authentieke samenwerking”, vertelt merkverantwoordelijke Richard Oppy. “De positionering van Beckham is een belangrijke pijler in onze wereldwijde merkstrategie. Dit is een belangrijk moment voor het Stella Artois-merk en we geloven hiermee een krachtige golf van groei over de hele wereld verder te zetten.” Het merk Stella Artois kende in 2023 al een internationale groei van 18;8 procent.
Beckham zelf deelt het enthousiasme van Oppy. “Ik ben verheugd om samen te werken met Stella Artois en enthousiast om het belang van gezellige momenten met familie en vrienden te vieren. Het merk en zijn kenmerkende smaak zijn al jaren mijn favoriete bier”, klinkt het bij de voetballer.
De internationale reclamecampagne met David Beckham wordt deze maand nog opgestart. Onder de tagline ‘A Taste Worth More’ wordt een glaasje Stella voorgesteld als meer waard dan een toevallige ontmoeting met de voetballer in een café. Een nogal ongewone ervaring voor een ster zoals David Beckham…