De Digital human capital organisatie Conversion Talent uit Diegem groeit en verandert zijn naam in Ariad. Dankzij zijn nieuwe hybride structuur – een rekruterings- en consultancyorganisatie in één – wordt Ariad de partner om bedrijven naar een digitale toekomst te leiden met een aanbod van rekruterings-, consulting-, ontwikkelings- en digitale oplossingen voor een succesvolle digitale transformatie.
De diensten van Ariad zijn geëvolueerd van de rekrutering van vast personeel naar outsourcingdiensten. Onlangs is het bedrijf ook gestart met het toevoegen van consulting, een nieuwe service voor bedrijven die hun digitale transformatie willen starten of versnellen, maar meer hulp nodig hebben om uit te zoeken hoe en met wie.
Nieuwe naam, hybride structuur
Deze evolutie wordt nu gevierd met een nieuwe naam: Ariad. “Onze nieuwe hybride structuur – een rekruterings- en consultancyorganisatie in één – maakt van Ariad de perfecte business partner om de weg naar een digitale toekomst te leiden”, aldus Jeroen Van Ermen, medeoprichter en CEO van Ariad. “Bedrijven maken veel veranderingen door, maar vaak wordt de menselijke kant hiervan vergeten. We bieden bedrijven een combinatie van rekruterings-, consulting-, ontwikkelings- en digitale oplossingen op een lean en agile manier. Daardoor zijn we uiterst effectief in de digitale transformatie van elk bedrijf.”
Spaanse markt
Ariad heeft al een bewezen staat van dienst bij Carrefour, BNP Paribas, Orange, L’Oreal, in de Benelux en daarbuiten. Met een community van meer dan 800 digitale experts, van UX-ontwerpers tot projectmanagers, kan Ariad naar eigen zeggen een aanpak op maat aanbieden die voldoet aan de strenge normen van zijn klanten. Ariad werd in 2013 opgericht door Jeroen Van Ermen en Mathias Lamiroy en is snel gegroeid met kantoren in België en Spanje. Dankzij hun ongeëvenaarde expertise in digitale oplossingen is Ariad de partner bij uitstek voor de Europese marktleiders. Binnenkort gaat Ariad ook de Spaanse markt op.