Het Affligems/Aalsterse Conversal werd in 2011 opgericht door Jeroen Buggenhoudt. In 10 jaar is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in de regio. “Wat Conversal zo bijzonder maakt,” legt Buggenhoudt uit, “is onze no-nonsense aanpak. We stippelen voor onze klanten een totaaltraject uit, waarbij we steeds vertrekken vanuit een strategie over ontwikkeling tot marketing. Een website moet er niet alleen leuk uitzien, maar vooral ook wérken. Dankzij een goede website en marketingcampagnes zorg je dat je als organisatie groeit, je voldoende leads krijgt, er via automatisering allerhande processen vlotter verlopen.”
Geen onbekenden
De Witte Wolf en Conversal zijn geen onbekenden voor elkaar: “Sinds 2019 werk ik als digital solution manager bij Conversal. Jeroen en ik delen dezelfde visie wat betreft digitale groei voor onze klanten. Ik ben erg vertrouwd met de werking van Conversal, en de keuze om De Witte Wolf onder haar vleugels onder te brengen, was dan ook snel gemaakt. Voor mijn klanten zie ik alleen maar een meerwaarde, want in plaats van 1 persoon kunnen zij nu rekenen op een heel team van experten om hun digitale groei waar te maken”, zegt Steven De Wolf van De Witte Wolf.
600 websites
Dankzij de overname van De Witte Wolf heeft Conversal meer dan 600 websites in beheer. Conversal heeft momenteel 18 personen in dienst en zoekt nog extra digitale krachten: een online marketeer, een WordPress expert en een strategist.