LEUVEN – Het Leuvense digitale autoplatform Carjack breidt zijn aanbod uit. Voortaan kun je naast hulp tijdens het vinden van de wagen die bij je past er ook terecht voor de juiste deal (oplossing). Met de uitbreiding haalt Carjack het aanbod van de dealers, stockverkopers en leasemaatschappijen aan boord.
“Door deze uitbreiding vergroten we niet enkel het aanbod, ook de relevantie en meerwaarde voor de gebruiker, het zorgt er tevens voor dat we commercieel relevanter zijn voor een breder publiek. Zo vormt deze tool het ideale uithangbord voor dealers, stockverkopers en leasemaatschappijen” aldus medeoprichter Thomas Hanssens. De eerste commerciële overeenkomsten zijn inmiddels afgesloten.
Focus verlegd
Voor stichters Simon Feys en Thomas Hanssens kwam de coronaperiode niet ongelegen. “We verlegden de focus van het commerciële naar het product om op die manier nog verder, en vooral beter te staan met het product Carjack. Naast het begeleiden van consumenten naar de ideale deal wordt carjack tevens een communicatieplatform tussen vraag en aanbod. Een feature waar we veel sneller mee van start zijn gegaan dan initieel gepland” volgens Simon Feys. “Anderzijds zorgt deze volgende stap er ook voor dat verkopers sneller in contact kunnen komen met consumenten en op die manier de eerste fysieke showroombezoeken eigenlijk kunnen beperken. Zo merken we dat consumenten meer dan ooit tevoren de digitale weg nemen om hun wagen te kiezen.”
Over carjack
Carjack (2019°) heeft als missie het eerste echt relevante en klantgerichte platform te zijn dat mensen op een eenvoudige manier helpt de wagen & de deal te vinden die écht bij hen past. Carjack gidst consumenten op een relevante manier door het complexe aankoopproces.