Boondoggle heeft zijn team versterkt met 3 nieuwe senior directeurs. Het bedrijf meldt ook een interne promotie.
Nieuwe directeurs
Sven Nijs is de nieuwe Creative Director. “Na het verkopen van zijn eigen creatieve bureau “Cherry and Cake”, leidde Sven de afgelopen 3 jaar de Belfius, Think Pink en Renault/Dacia Creative Direction bij Publicis Groupe”, luidt het. Dan is er Franky Willekens, die begin dit jaar bij Boondoggle in dienst trad als Engagement Strategy Director, na functies te hebben bekleed bij Ogilvy Interactive en 10+ jaar leiding te hebben gegeven aan de Digital Marketing consultancy unit bij BBDO. Hij zal leiding geven aan het digitale marketing en media team. Karine Uytterhoeven komt Boondoggle versterken als Operationeel Directeur. Karine komt over van BBDO België waar zij verantwoordelijk was voor het creatief management.
Interne promotie
Intern maakt Anne-Lore Vestraets, die in 2019 bij Boondoggle in dienst kwam om Payconiq by Bancontact te leiden, een promotie. Anne-Lore neemt de functie van Lead Business Director op zich met de speciale taak om samen met CEO Stijn Cox de ontwikkeling van het bureau aan te jagen.
“Het is met grote trots en nog meer vreugde dat ik kan aankondigen dat Boondoggle een nieuw tijdperk ingaat. We hebben een nieuw fantastisch kantoor dat is ingericht volgens het laatste comfort, van enkele telefooncellen en knusse hoekjes tot een heus café om te werken en te ontspannen en waarschijnlijk het beste kantoorzicht van Leuven. En dat is nog maar het begin, want met Sven, Franky, Karine en Anne-Lore evolueren we naar de volgende stap in het verder uitrollen van onze ambitie om een echte holistische merkenbouwer te zijn. Van merk DNA tot merkbeleving tot klantbeleving. En er komt nog veel meer aan”, zegt managing partner Stijn Cox.