“Na 15 goed gevulde jaren bij TBWA heb ik besloten mijn professionele passie voort te zetten bij Bepublic Group. De expertise en senioriteit van het team trokken me aan, evenals het zorgzame en sterke management van Anja en Sara”, aldus Laure. “De recente erkenning van Bepublic Group als beste PR-bureau bij de laatste Bora Awards onderstreept met hoeveel toewijding zij werken aan het creëren van impact en uitmuntende resultaten voor hun klanten. Ik voel me vereerd om deel uit te maken van een team dat de lat zo hoog legt, en ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan het succes van het bureau.”
Ze zal in haar nieuwe functie klanten begeleiden bij strategische communicatie, reputatie, mediarelaties, crisiscommunicatie en mediatrainingen. Daarnaast neemt ze ook een leidinggevende rol binnen business development op zich.
Laure werkt al meer dan 25 jaar in public relations en reputatiemanagement en woont in Brussel. Ze begon bij Ogilvy en lanceerde vervolgens haar eigen PR-bureau, Pride. In de afgelopen 15 jaar heeft ze gewerkt bij TBWA als Strategic Director Reputation & PR. Gedurende haar carrière heeft ze reputatiestrategieën, pers- en influencerrelaties ontwikkeld voor merken zoals McDonald’s, MasterCard, CBC, MSD, Proximus en Engie. Ook heeft ze advies gegeven aan tal van Belgische en internationale bedrijven op het gebied van crisiscommunicatie en issue management.