Beobank zet in op de zelfstandigen en kmo’s onder het cliënteel. Dat doet de financiële instelling met de lancering van het nieuwe concept PRO Center. In het bestaande Beobank-kantoor in Leuven komt een PRO Corner, waar de klanten terechtkunnen voor professioneel advies.
Beobank heeft donderdag met de PRO Centers een nieuw concept gelanceerd voor professionele klanten. “Zelfstandigen en kmo’s die klant zijn bij ons kunnen er terecht voor professioneel advies door speciaal daarvoor opgeleid personeel. Daarnaast staan de kantoorruimtes ook gratis ter beschikking van onze klanten, om er zelf vergaderingen of meetings te organiseren”, zegt ceo Guy Schellinck.
Het nieuwe kantoorconcept van Beobank past volgens Schellinck in de bredere groeistrategie van de bank. Die heeft zich na de fusie met BKCP in mei van dit jaar voorgenomen het marktaandeel in België de volgende tien jaar te verdubbelen.
“BKCP was vooral gespecialiseerd in het professionele segment. Die lijn willen we met Beobank nu doortrekken. Bovendien is het de bedoeling het marktaandeel in dat segment serieus de hoogte in te krijgen”, stelt Schellinck.