Kristof Persoons was lange tijd aan de slag bij advertising agency BBDO waar hij doorgroeide tot Chief Commercial Officer. Na een passage als Managing Partner bij Shortcut Advertising strijkt hij neer aan de kop van de Schipvaartstraat in Leuven. Persoons heeft bij ASN de functie van Head of Clients aanvaard, en zal zijn schouders zetten onder het account department van het bedrijf.
Best of both worlds
”Bij BBDO heb ik vele jaren voor enkele van de mooiste merken in België mee campagnes mogen bouwen die de focus legden op creativiteit én effectiviteit. Bij Shortcut ontdekte ik dan weer de ondernemer in me. Bij AdSomeNoise wil ik het beste van beide werelden combineren en onze klanten helpen straffere resultaten te boeken met creatieve, performante en toekomstgerichte manieren van reclame. Bovendien ontdekte ik bij AdSomeNoise een sterk en hecht team dat me nog meer zin doet krijgen om hier mijn schouders mee onder te zetten”, zegt Persoons.
Nog beter services
“Ik ken Kristof van mijn tijd bij BBDO en heb hem altijd onthouden als een energiebom die the-extra-marathon voor zijn klanten gaat. Met zijn expertise kunnen we onze huidige en toekomstige klanten nog beter servicen”, zegt Steven Verbruggen, Managing Director van ASN. Sam Buyst die de functie van Persoons vervulde, wordt Business Director.
30 zielen
AdSomeNoise is actief in gans Europa vanuit Leuven en Kortrijk. Inmiddels werken er vijf nationaliteiten voor het bedrijf dat nu in totaal 30 zielen telt. AdSomeNoise wil het agency van de toekomst bouwen door actief in te zetten op integratie en samenwerking. Zo proberen ze creatieve- en media-logica te combineren om de relevantie van reclame te verhogen.