De nieuwe CEO wil naar eigen zeggen de Var verder uitbouwen als een vertrouwde merkenbouwer. “We gaan resoluut werken op een ‘omnichannel manier’, met klantgerichte oplossingen. Ik ga voor een open en transparante samenwerking binnen de Var en met de partners van de Var”, aldus Thoré.
Thoré bouwde in zijn loopbaan een palmares op in de marketing- en reclamesector. Hij begon zijn professionele carrière bij P&G Belgium, waarna hij doorgroeide naar marketingmanagement functies bij merken als Danone, Coca-Cola en Proximus. In 2018 richtte hij zijn eigen marketingbureau Magis.agency op, waar in 2019 meteen een bureau, Buda Agency bij kwam.
Volgens Lieven Vermaele, de VRT-directeur partnerships & operations, bevinden de Var en de VRT zich in ‘volle ontwikkeling’. “We gaan hierbij uitdagingen op het gebied van digitalisering, het ecosysteem en de verwachtingen van de mediaprofessionals aan. Als we de handen in elkaar slaan, bieden we krachtige oplossingen voor adverteerders, partners en merken”, aldus Vermaele.