adsomenoise Foto: AdSomeNoise

AdSomeNoise presenteert nieuw management én nieuwe overname: “Onze missie blijft onveranderd”

Het Leuvense marketingbureau AdSomeNoise heeft het Brusselse ShortCut Adverstising overgenomen en daarmee ook een verandering doorgevoerd in haar management. Het bedrijf groeit zo tot 40 mensen, met vestigingen in Leuven, Kortrijk en Brussel.

Veel veranderingen dus, bij het Leuvense marketingbureau, maar hun missie blijft onveranderd. Door de overname van Shortcut wordt de digitalisering van het marketingbureau zelfs versneld, klinkt het.

“Toen ik hoorde dat Angelo en Patrick van Shortcut eens wilden praten, heb ik dat uit beleefdheid gedaan, zoals ik dat de afgelopen 12 jaar al vaak gedaan heb, zonder veel verwachtingen”, vertelt managing director Steven Verbruggen. “Maar snel werd mijn scepticisme omgezet in enthousiasme. Ik ontmoette een plezant dynamisch duo met een heel gelijkaardige visie op reclame. Shortcut, een klein maar solide bureau en een betrouwbare partner voor heel wat fijne adverteerders. Het klikt gewoon. Persoonlijk maar ook zakelijk”.

Angelo Callant en Patrick De Win worden meteen volwaardige partners binnen AdSomeNoise. Callant krijgt de titel ‘head of clients’, terwijl De Win de functie van creatief directeur op zich neemt.

“Onze droom was altijd om te groeien”, zegt Callant. “Maar dan moet je sprongen maken die oncomfortabel zijn. AdSomeNoise heeft die sprongen reeds gemaakt en door samen te gaan zetten we ook twee stappen tegelijkertijd. Al zal het wel even wennen zijn voor Patrick en mezelf om zoveel collega’s te hebben. Al zijn we bij AdSomeNoise met open armen ontvangen.”

“Hier staan we dan. Vijf blanke, hetero mannen” 

De overname betekent ook een wissel in management voor AdSomeNoise. Bart Schrijvers zet een stap terug uit het bedrijf, terwijl Gert Pauwels en Pieter Jadoul samen met Steven Verbruggen instappen. Angelo Callant en Patrick De Win vervolledigen het managementteam.

“Hier staan we dan. Vijf mannen, blank, hetero en ook niet meer van de jongste. En dat moet dan het nieuwe management worden van ’the agency of the future'”, klinkt het lachend bij het nieuwe team.

Steven Verbruggen mag zich nu managing director noemen. Gert Pauwels wordt samen met Patrick De Win creatief directeur. Angelo Callant zal instaan voor het klantencontact en Pieter Jadoul blijft ook in zijn nieuwe functie als partner verantwoordelijk voor media.