Het management verwelkomt Jonas Moors, die meteen ook de rol van Account Director op zich neemt. Met een indrukwekkend cv dat onder andere Boondoggle, TBWA, Accenture en Darwin BBDO omvat, brengt Jonas een schat aan ervaring mee. Verder is het klant en departement na Anton Roef (ex- TBWA en Hotel Hungaria) versterkt met Orly Vandelanotte (ex- The Oval Office) en Eva Mechelmans (ex-Davidsfonds).
Het creatieve team krijgt er twee nieuwe gezichten bij. Stijn De Schryver, met een achtergrond bij toonaangevende bureaus als iO, Havas en Publicis, treedt aan als Creative Technologist. Hij wordt vervoegd door Anneleen Vaes, die via de Graspopweide naar Springbok sprong om uiteindelijk bij AdSomeNoise te belanden als Concept Creative.
Het productieteam wordt aangevuld door twee sterke Multimedia Motion Designers: Amèl Amri (ex-Boondoggle) en Bieke Bellot. In lijn met de groei introduceert AdSomeNoise hun eerste Traffic Manager. Tine Vandenberghe keert terug naar het bureau na een eerdere stage bij AdSomeNoise en een periode als Account
Executive bij Boondoggle.
AdSomeNoise benadrukt dat deze uitbreiding slechts het begin is van hun ambitieuze groeiplannen. Het bureau blijft investeren in top talent om hun positie als innovatief creatief bureau verder te versterken. Haal de oordoppen maar al boven want het gaat daar alleen maar luider worden.