Om de aankoop van digitale advertenties in combinatie met printadvertenties voor adverteerders te vergemakkelijken, lanceert Ads & Data ‘Total Display’. Daarin worden print- en digitale media als een geheel beschouwd zodat een reclamecampagne automatisch bij beide kanalen terechtkomt, op basis van doelgroep. Op die manier kopen adverteerders een bepaald bereik aan in plaats van een bepaald mediaproduct.
Lees ook: Ads & Data bestaat 3 jaar: “Intussen kijken ze vanuit het buitenland naar ons als voorbeeld”
“Total Display is een unieke geïntegreerde aanpak die we in de markt zetten waarbij een campagne standaard zowel via print als digitaal wordt uitgeleverd”, legt COO Bart Demeulenaere uit. “De advertentie zal op die plaatsen verschijnen waar de beoogde doelgroep het nieuws consumeert. Het grote voordeel hierbij is dat de adverteerder dankzij het easy buying principe zijn doelgroep optimaal kan bereiken, wat meteen de best buy & best practice in de markt garandeert.”
Lees ook: Ads & Data breidt video-aanbod uit met streamingdienst HBO Max