
Marketing & Communicatie
ArcherJ wil met geïntegreerde eventstrategie bedrijven ondersteunen bij het organiseren van events
"Een goed ontwikkelde eventstrategie voorkomt ad-hoc beslissingen, zorgt voor een grotere betrokkenheid van alle medewerkers en maximaliseert de impact van evenementen", legt Joël Dewalheyns uit.

PODCAST. Caroline van Turennout, directeur marketing en e-commerce Zeeman “Flexibiliteit en snelheid zijn cruciaal in de retailwereld!”
Caroline van Turennout , directeur marketing en e-commerce bij Zeeman aan het woord. Carolien deelt haar passie voor marketing, haar ervaring in de retailsector en vertelt over de opmerkelijke imago-switch van het merk. Ontdek hoe Zeeman blijft innoveren en nieuwe klanten aantrekt.

Buro Knal zet zich gratis in voor lokale social profit
Naar het internationale voorbeeld van Make a Mark wil Buro Knal zich inzetten voor een organisatie uit de regio.

Functie van hoofdredacteur verdwijnt bij mediaplatform De Bestuurder
De Bestuurder werkt voortaan met hoofdredacteurs ad interim.

Telenet wil met nieuw hulpmiddel in app bladzijde omdraaien na klachtenexplosie
Telecomoperator Telenet wil de bladzijde omdraaien na een jaar waarbij het aantal klachten van klanten explodeerde.

Voormalig woordvoerder Van Hool, Dirk Snauwaert, vervoegt D’M&S als PR & Communications Director
Bij D’M&S komt Dirk aan het hoofd te staan van Pressworld.
