Zoubida Barka bracht het grootste deel van haar carrière door bij energieleverancier Luminus en groeide intern door tot KMO-manager van het sales & campaign team. Nadien deed ze enkele jaren ervaring op als ondernemer met een eigen modezaak met gezellige koffiebar.
De overstap naar Officenter viel samen met de expansie van Officenter door de aankoop van zeven nieuwe vestigingen in Limburg. Als assistente van Christa Jouck (CEO) hielp ze mee bij de transitie naar de Officenter look en manier van werken.
Klantentevredenheid prioriteit
De focus van Officenter is vanaf dag 1 klantentevredenheid, en zelfs in de moeilijke coronatijden, slaagden de Officenter medewerkers erin om de klantentevredenheid nog te doen stijgen van 89% in 2020 naar 90% in 2021.
Zoubida: “Er wacht mij een grote uitdaging om deze score minstens te behouden en nog meer mijn oor te luisteren te leggen om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.”
Goed gevulde agenda
Zoubida zal trachten om nog meer businessopportuniteiten en synergiën te creëren tussen de meer dan 900 bedrijven, die in de verschillende Officenter locaties gevestigd zijn. Ook het digitale platform ‘Officenter Connect’, het kortingenplatform ‘Benefits@Officenter’ en de social media kanalen worden door haar beheerd. Een ander leuk project dat Zoubida binnen Officenter zal trekken heet ‘Vitaal en gezond (tele)werken’ in samenwerking met Ready2Improve.
Duidelijk een goed gevulde agenda voor de nieuwe CCO, maar positieve Officenter vibes en connecties zijn haar KPI’s.