“Na de verplichte sluiting in de tweede lockdown is de opening van onze ZEB-store de positieve push die we nodig hebben tijdens deze donkere en bizarre periode. We houden vanzelfsprekend rekening met de geldende coronamaatregelen. Maar we zijn vooral blij dat we onze klanten terug mogen verwelkomen in een splinternieuw pand met een nieuwe lading fashionable outfits”, zegt Erika Mees, marketing manager bij ZEB.
Tijdens het openingsweekend zijn er speciale acties en promoties tot -50%. Naast grote internationale brands als Tommy Jeans, Mango, Jack & Jones en Only, beschikt ZEB ook over eigen merken van Belgische makelij. De collecties van onder meer DEUX. by Eline De Munck, Astrid Black Label van Astrid Coppens en CEMI van Celine Dept & Michiel Callebaut kan men er eveneens terugvinden.
ZEB spant zich maximaal in om de shopbeleving van klanten te optimaliseren. Zo volgt het team van verkopers vaak opleidingen om de beste service aan te bieden en hun kennis qua styling en modeadvies uit te breiden. De oppervlakte van de nieuwe store wordt uitgebreid tot 800m² en zeven werknemers – 2 meer dan in de vorige winkel – gaan er aan de slag.
De nieuwe vestiging in Gent werd ingekleed volgens het laatste winkelconcept van ZEB. Voor de inrichting van de winkel werd er gekozen voor trendy metrotegels, velvet en een marmeren kassa. En terwijl mama en papa hun perfecte outfit samenstellen kunnen de kleinsten zich bezig houden in een gloednieuwe kids corner en een young-zone in skatersstyle met ingebouwd Ipadmeubel.
Binnenkort lancering nieuw shopconcept
Met de opening van de nieuwe winkel in Gent wil ZEB haar kans grijpen om een nieuw concept te lanceren. Zo kunnen geïnteresseerden binnenkort anderhalf uur exclusieve modetips en nieuwe outfits samenstellen in de winkel met behulp van een personal shopper. Op deze manier kan de klant (privé) shoppen terwijl hij/zij wordt bijgestaan door het ZEB-team.