download (66)

Xperience Travel Lounge speelt in op actie van tientallen BV’s

DEINZE – Xperience Travel Lounge en Xperience Incentives lanceren een stunt naar aanleiding van de vele bv’s die plots met ‘hun’ X-kenteken op sociale media verschijnen. Lange tijd was het gissen waarom de BV’s dit posten, maar intussen weten we dat het te maken heeft met een campagne tegen online haat en pestgedrag die ‘Make Belgium Great Again’ dinsdagavond lanceerde in hun programma.

“Al jaren promoten wij, met alle medewerkers van Xperience, overal ter wereld, ons X-kenteken en nu zien we plots dat het internet en de sociale media ontploffen van BV’s die hetzelfde doen”, aldus zaakvoerder Olivier Van De Vijver. “Omdat wij dit een prachtig initiatief vinden hebben we besloten dit te ondersteunen en er een eigen actie rond op te bouwen.”

Reis naar Namibië

Het reisbureau uit Deinze roept iedereen op om een foto van zichzelf te posten op facebook en/of instagram met het X-kenteken en daarbij de #XperienceTravel en de #AirNamibia te plaatsen. De winnaar zal uiteindelijk midden oktober bekend gemaakt worden. De prijs is niet min… de gelukkige krijgt een reis voor 2 personen gedurende 8 dagen in Namibië, inclusief vluchten via Air Namibia en inclusief overnachting in één van de mooiste lodges van Nambië. “Je zou voor minder al eens een foto posten toch?”, lacht Olivier.

Foto boven: ©www.roan.photo