Winterwarmte Oudenaarde is organisatie van 45 gedreven ondernemers

Winterwarmte_Campagnebeeldicoon Vijfenveertig gedreven Oudenaardse ondernemers slaan de handen in elkaar voor de organisatie van de derde editie van Winterwarmte, een bruisend evenement dat de consumenten echt in de watten wil leggen.

Alle deelnemers halen op 27 en 28 november alles uit de kast om hun passie en vakkennis te delen, om over hun assortiment te praten om om verrassende uit de hoek te komen met tips en weetjes en met het aanbieden van echte wow-momenten. Overal zullen consumenten geheel gratis echte beleving krijgen aangeboden.

“Door de aangeboden wandelroute te volgen kan men winkels, diensten, restaurants,  hotels en café’s ontdekken, waar voordien misschien gewoon aan voorbijgelopen werd  of leert men vertrouwde winkelpartners op een andere manier kennen”, zeggen Tine Bodyn, Pieter Vanneste en Koen Spileers van het comité Winterwarmte.

De twee vorige edities konden al op grote belangstelling rekenen en zorgden voor een positieve  dynamiek en grote synergie in de stad.  Het organisatiecomité en de 45 ondernemers maken zich sterk dat het nieuwe campagnebeeld van het meisje met de muts nog meer mensen zal aantrekken en ze tonen zich verheugd over de groeiende gedrevenheid en samenwerkingsbereidheid van de Oudenaardse handelaars.

Opmerkelijk is ook dat een speciaal Winterwarmtemagazine werd gedrukt op 18.000 exemplaren. Daarin zijn alle deelnemers op een aantrekkelijke manier voorgesteld en gerangschikt per stratengroep, zodat alle consumenten gemakkelijk hun eigen wandelroute kunnen uitstippelen.

“We hebben er ook voor gekozen om alle deelnemers op een originele manier in kaart te brengen, zodat de passie die ze voor hen vak hebben duidelijk tot uiting komt”, zegt Tine Bodyn nog.

Nieuw is dit jaar ook een gratis shuttledienst, die wordt aangeboden met medewerking van Garage Cnockaert en Garage Van Dorpe. Gedurende de hele duur van Winterwamte zullen wagens van  beide garages instaan voor vervoer tussen 6 strategische punten. Op die manier wordt de verbondenheid tussen alle deelnemers vergroot, en is er een extra troef om mensen van het event te laten meegenieten.