94db7c36-01e7-11e8-ad65-29b7a7bfa1eb_web_scale_0.0607639_0.0607639__

What’s in a name? en Karakters maken commercial voor Autodelen

GENT – In opdracht van het Gentse communicatiebureau Karakters mochten de freelance creatieven van What’s in a name? hun zinnen zetten op het radiodebuut van Autodelen.gent. Het werd een aanstekelijke spot met de Gentse rapgroep Überdope in de hoofdrol. Wie de song ‘rap’ deelt, maakt ook nog eens kans op een elektrische fiets.

What’s in a name? is een creatieve groep freelancers die klaar staan om adverteerders en reclamebureaus bij te staan in hun creatief ontwerp. Filip Vandewiele en Bruno Seys richtten vijf jaar geleden dit communicatiecollectief op dat zich focust op imaginative storytelling, waarbij reclameboodschappen rond een creatief verhaal worden opgebouwd. Het bedrijf, dat op de creatieve site van Dok Noord gevestigd is, werkt telkens volgens het principe van co-creatie. Per project wordt er een op maat samengesteld team van freelancers gezocht. Stad Gent, bpost, Leen Bakker, SIHO en Digipolis zijn slechts een greep uit het klantenbestand.

Voeg een vers toe aan deze song over de voordelen van autodelen en post hem tussen 1 en 17 juni bij het facebookbericht van Autodelen.gent. Een vers, rijm, zin, uitspraak, … lang of kort … of zelfs een eigen opgenomen clip. De persoon met de strafste, grappigste, origineelste, mooiste … inzending rijdt met een elektrische fiets naar huis.