Wavemakers verzorgt media- en influencer relaties, PR, mediatraining, crisis- en strategische communicatie en tal van andere communicatiediensten voor zijn klanten. Met Vanessa De Vuyst komt een ervaren Account Director het team nu versterken. Ze verdiende haar sporen zowel in de publieke als in de private sector. De voorbije jaren rolde ze verschillende internationale PR en influencer campagnes uit in mode en lifestyle.
Vanessa werkte tot voor kort als Global PR Manager bij Van de Velde Lingerie, voor de merken Marie Jo en PrimaDonna. Daar slaagde ze erin om lingeriemerk PrimaDonna opnieuw op de kaart te zetten als hip merk dat de trends van de catwalk vertaalt naar lingerie voor vrouwen met een grotere cupmaat. Dit door een mix van een doordachte strategie, inhakend op maatschappelijke trends, én een stevige dosis creativiteit. Ze zette ook mee haar schouders onder het nieuwe merkverhaal voor Marie Jo dat in september wordt uitgerold. Dit merk zag 40 jaar geleden het levenslicht en is sindsdien hét favoriete lingeriemerk van Belgische vrouwen.
Vanessa startte haar carrière als Corporate Communication & Public Affairs Manager bij Philips België. Daarna werkte ze 14 jaar voor de Stad Gent in marketing- en communicatiefuncties.
“Na vijf topjaren bij Van de Velde Lingerie, sta ik te popelen om bij Wavemakers in het DNA van andere mooie merken te duiken om hun inspirerend verhaal op een creatieve manier te vertellen”, zegt Vanessa. “Ik ben ervan overtuigd dat ik dankzij mijn ervaring, netwerk én drive een meerwaarde kan betekenen aan boord van het Wavemakers schip!”
“We zijn bijzonder blij met de komst van Vanessa”, zegt oprichtster en managing director Elke De Mayer. “Vanessa staat voor kwalitatief hoogstaand werk en dat is wat wij bij Wavemakers willen afleveren aan al onze klanten. Vanessa is een stevige versterking, dat is heel duidelijk, en ook een voorbeeld voor ons groeiende team van jonge professionals. ”
Met een stilaan indrukwekkende en diverse klantenportefeuille – met onder meer LEGO, ZEB, Durabrik, Coolblue en Special Olympics Belgium – verwierf Wavemakers als PR- en communicatiebureau ondertussen een stevige positie in de markt. “We zijn aan het groeien en zullen dat blijven doen”, zegt partner en strategic director Kristof Windels. “We hebben ambitie en die willen we waarmaken door toppers als Vanessa aan boord te trekken. We zijn trouwens nog op zoek naar talentvolle, nieuwe mensen om ons team te versterken.”
Blijf op de hoogte van de Wavemakers-nieuwtjes via onze website en onze social mediakanalen: Instagram, Facebook, LinkedIn en Twitter.