Verstraete IML valt twee keer in de prijzen

DV_Awards_2015_PRESSOp 10 september viel Verstraete IML in de prijzen op het eerste Get Smart-netwerkevent. De marktleider in ‘in mould labeling’ ging naar huis met de Trends Top Grafische Gazellen 2015-award en de SBM-award. Production Managers Dieter Peelen en Filip De Vent van Verstraete IML namen de trofeeën in ontvangst van organisator Grafisch Nieuws, het maandblad van Roularta Media Group, en zijn partner SBM, de opleidingsorganisatie Syntra voor Bedrijf en Medewerkers.

Get Smart was de eerste editie van het netwerkevenement voor de grafische sector Get Smart in printmedia business. 640 bezoekers uit de Belgische grafische industrie kregen een mix van keynote sprekers, parallelsessies, business corners en tot slot een award-uitreiking. Verstraete IML ging daar met beide prijzen lopen.

De Trends Gazellen-awards worden per regio uitgereikt aan de sterkste en meest competitieve bedrijven in hun vakgebied. Deze snelst groeiende bedrijven worden in the picture gezet omwille van hun belang voor het economische landschap. Managing Director Koen Verstraete reageert: “De sleutel tot ons succes en sterke groei? Wij investeren hard in mensen, machines, technologie en infrastructuur.”

Voor de nieuwe opleidingsprijs SBM-awards kwamen per gewest de onernemingen in aanmerking met de meeste opleidingsuren op de sociale balans. Dieter Peelen: Voor Verstraete IML zijn opleidingen geen keuze, maar een must. Het afgelopen jaar hebben we honderd nieuwe medewerkers gerekruteerd. Ons snel evoluerende en innovatieve machinepark vraagt om flexibiliteit. En wij werken in een nichemarkt. Drie redenen waarom wij onze mensen opleiden tot specialisten. Hun vakkennis maakt het verschil.”