Tijd voor wat nieuws uit eigen huis. Made in Antwerpen, ons zuster-onlinenieuwsplatform van Mediahuis dat schrijft over Antwerpse bedrijven, organiseert dit jaar het evenement “Made in Antwerpen Live”.
Op woensdag 3 juni 2015 brengt het B2B-nieuwsmerk Antwerpse ondernemers, CEO’s en managers bij elkaar om samen een kijk te nemen op de marketing van vandaag. Het evenement begint met een marketingcongres waarop sprekers van bedrijven als Coolblue en Port of Antwerp
en een internationale keynote speaker van Antwerp Management School hun
marketingstrategie uit de doeken doen. Na het congres kunnen de sprekers en de
bezoekers netwerken tijdens de walking dinner, dat is geïnspireerd op de Antwerpse keuken.
“Wij brengen Antwerpse ondernemers live bij elkaar”, zegt Dominique de Pesseroy, Market Manager bij Made in. “Het geeft hen de mogelijkheid om van elkaar te leren, hun netwerk te vergroten en samen sterk te staan. Het is als het ware de liveversie van ons onlineplatform maar dan in levenden lijve. We namen de beslissing om rond “marketing” te werken, omdat ondernemers in deze tijden van snelle verandering graag willen weten hoe andere ondernemers daarmee omgaan en hoe ze deze informatie kunnen gebruiken in hun
eigen strategie. We rekenen op een grote opkomst want vorig jaar hebben we het live-event Made in Kempen georganiseerd en daarop mochten we 350 decision makers verwelkomen.”
Het evenement vindt plaats in De Shop op het Eilandje in Antwerpen, de plek waar vroeger de scheepsherstellers konden gaan “shoppen” voor een job, en is uiteraard niet enkel toegankelijk voor Antwerpse ondernemers.
Inschrijven voor Made in Antwerpen Live kan op de website www.madeinantwerpen.be/live. In het najaar, meer bepaald op 19 november, organiseert trouwens ook Made in Oost-Vlaanderen een vergelijkbaar evenement.