Typografics, de specialist in grafische vormgeving en digitaal design uit Hamme, die ook genomineerd is als Unizo KMO-laureaat breidt verder uit en haalt nieuwe medewerkers aan boord.
Zo wordt het grafische team versterkt met EasyCatalog specialist Jensie De Gheest. Met EasyCatalog worden catalogi snel en foutloos opgemaakt en up-to-date gehouden. Bovendien wordt er door middel van datapublishing ook voor gezorgd dat webshops of andere digitale platformen steeds over de meest actuele informatie beschikken. Op termijn zal Jensie ook ingezet worden als trainer specifiek voor EasyCatalog. Voor hij aan de slag ging bij Typografics deed Jensie gedurende zeven jaar ervaring op bij een groothandel in elektronische producten.
Het webdesignteam krijgt dan weer versterking van Dries Rotty. Hij heeft een sterke achtergrond in UX en UI design. Hij zorgt ervoor dat websites of apps er niet enkel bijzonder mooi uitzien maar ook nog uitblinken in gebruiksvriendelijkheid. Dries deed de afgelopen drie jaar ervaring op bij de grafische en digitale design afdeling van verschillende bedrijven.
Manu Matthijssens versterkt het management team als Academy Manager. Onder zijn deskundige leiding moet het Adobe Certified Training Centre van Typografics verder uitgroeien tot kenniscentrum. Typografics biedt een waaier van opleidingen aan: web, print (Adobe CC) en Motion Design, zowel voor beginners als gevorderden. Met zijn ruime ervaring in training & development en change management is Manu de uitgelezen persoon om Typografics sterker op de kaart te zetten in het opleidingslandschap.
Met Maarten De Naeyer en Thaïs Horsten (foto) werden twee jonge maar zeer beloftevolle crossmediale vormgevers in dienst genomen. Beiden zijn technisch sterk en staan garant voor een frisse visie op grafische vormgeving en design.
Zij worden voornamelijk ingezet bij klanten waar ze ondersteuning bieden op piekmomenten of wanneer projecten een bepaalde specialisatie nodig hebben.