GENT – Softwareontwikkelaar Teamleader haalt samen met het Gentse Groeiatelier de internationaal gerenommeerde spreker Aaron Ross naar België. De auteur van Predictable Revenue – verplicht leesvoer voor elke CEO – geeft begin juni een tweedaagse workshop aan Belgische en Nederlandse ondernemers. Hij leert hen er hoe ze hun KMO op efficiënte manier schaalbaar kunnen maken. Het is hoogst uitzonderlijk dat de salesgoeroe een lezing geeft in België.
Aaron Ross staat internationaal gekend als dé referentie voor ondernemers die hun bedrijf schaalbaar willen maken. Zijn boek ‘Predictable Revenue’ werd door Inc.com bestempeld als de “salesbijbel” van Silicon Valley. Ross doet in het boek uit de doeken hoe ondernemers hun salesproces efficiënter en meetbaar kunnen maken.
“Predictable Revenue is een van de weinige boeken die ik al verschillende keren opnieuw gelezen heb”, getuigt ook Jeroen De Wit, CEO van Teamleader. “Ik ben dan ook ongelofelijk blij en trots dat we Aaron Ross hebben kunnen overtuigen om zijn kennis over hoe je een schaalbare machine bouwt te delen met onze Belgische en Nederlandse ondernemers.”
Cold Calling 2.0
Daarnaast is Aaron Ross ook gekend als de uitvinder van Cold Calling 2.0. Die salestechniek houdt in dat een bedrijf nooit telefonisch contact opneemt met potentiële klanten waar het geen voorgaande relatie mee heeft – de beruchte en hoogst inefficiënte cold calls. De inzichten van Ross hielpen hem om in totaal maar liefst 100 miljoen dollar aan recurrente sales revenue te genereren voor Salesforce.
Ondernemers helpen groeien
Teamleader en het Groeiatelier brengen de internationaal gerenommeerde auteur en spreker speciaal naar Antwerpen voor een tweedaagse workshop. Ross zal tijdens die workshop een kleine groep bedrijfsleiders en managers hands-on advies geven over manieren waarop zij hun (sales) organisatie beter kunnen structureren – met meetbaarheid en schaalbaarheid in het achterhoofd. “We houden de groep bovendien bewust klein, zodat al de vragen waar deelnemers mee worstelen ook effectief door Aaron Ross behandeld kunnen worden”, aldus De Wit.
“In 2017 haalden we met Ash Maurya al een internationale topper naar België. Dit jaar kiezen we opnieuw voor een echte klepper die nog niet vaak in Europa te zien was. Ons doel is duidelijk: ondernemers helpen groeien”, besluit Michael Boschmans, Programme Manager bij het Groeiatelier.