Twee broers beginnen bureau voor merkstrategie

0000000000000000000000stefverbeeckPavlov  Branding is een nieuw bureau dat gespecialiseerd is in merkstrategie. Het wordt geleid door de broers Stef en Michaël Verbeeck. “We hebben allebei een jarenlande ervaring in branding en communicatie en bunndelen voortaan onze krachten om bedrijven en overheden te helpen bij het bepalen van hun strategie en positionering en bij de creatieve vertaling van hun merk “, zeggen ze.

Stef Verbeeck (foto) kan bogen op vijftien jaar ervaring als zelfstandig merkstrateeg. Hij schreef ook een aantal boeken over personal branding en is een veelgevraagde spreker op tal van evenementen.

Michaël Verbeeck verdiende zijn sporen als adviseur bij diverse bureaus waarvoor hij een rol als communicatiestrateeg combineerde met een expertise in online marketing en social media marketing.

“Marketing en branding zijn voor veel bedrijven uitgegroeid tot complexe puzzels”, zeggen de broers. “Dat hoeft echter niet noodzakelijk zo te zijn. Met een pragmatische maar stevig onderbouwde aanpak die vertrekt vanuit inherente merkwaarden en die deze waarden vertaalt naar de praktijk is het nog altijd mogelijk om op te vallen, en dus veel potentiële klanten te bereiken. We willen ons met Pavlov Branding toespitsen op merkstrategie, merkontwikkeling en merkbeleving. En we willen dit zowel voor startups als grote bedrijven doen met concrete adviezen, zodat de perceptie over hun merk bij de doelgroepen verbetert. Als organisaties consequent zijn in de merkstrategie volgen daar automatische reflexen uit bij de klanten. Vandaar dus de naam Pavlov Branding. Door de focus te leggen op emotie, beleving, imago en vormgeving, willen we een maximale impact creëren bij de relevante stakeholders.”

Pavlov Branding opent meteen twee kantoren, één in Antwerpen en één in Gent.