SIM Belgium zet op woensdag 28 oktober in het kasteel van Leeuwergem (Zottegem) de vierde editie op van het Leadershipevent 2015.
SIM Belgium werkt daartoe samen met de Made In-edities van Mediahuis, en dus ook uw made in Oost-Vlaanderen. “Op één avond worden verschillende topsprekers en prominente figuren uit de ondernemingswereld samengebracht”, legt Boudewijn Dupont, gedelegeerd bestuurder van SIM Belgium uit. “De deelnemers aan het event krijgen getuigenissen te verwerken, gedeelde ervaringen en voorstellingen van expertise. Het programma is specifiek afgesteld op groeibedrijven waarbij actuele en boeiende topics worden behandeld. De sprekers treden uiteindelijk in debat om een aantal van deze topics aan te kaarten.”
Na het inhoudelijke programma schuiven de deelnemers aan het event samen met mede-ondernemers aan voor een walking dinner. Dit wordt meteen ook een netwerkmoment in de aanwezigheid van verschillende Business Angel Coaches.
SIM Belgium stelt zich op als een steunpunt voor ondernemers. Zowel sterke groeibedrijven, beloftevolle starters als innovatieve vernieuwers kunnen er terecht. SIM staat voor Service Innovation Management.
In Zottegem staat alles in het teken van “Innovatie, No guts, no glory!”. Het thema wordt toegelicht door Michel Casselman, CEO PMV. De twee jonge ondernemers Dries Henau & Yuri Vandenbogaerde komen hun succesverhaal vertellen over de groei en internationalisering van de Wasbar. Daarna zal Jan Verheyen op een eigenzinnige manier zijn ondernemingsverhaal in het kader van innovatie in de filmindustrie uit de doeken doen.