Showpad is vanuit Gent en San Fransisco razendsnel gegroeid met zijn sales enablement platform dat salesteams toegang geeft tot het meeste up-to-date salesmateriaal, onafhankelijk van het toestel of de locatie, zodat salesteams overal en op elk tijdstip kunnen verkopen.
Showpad kondigt nu een officieel partnership aan met Dirigeants Commerciaux de France (DCF), dé Franse beroepsvereniging voor commerciële functies. Met dit partnership onderstreept Showpad zijn engagement naar de Franse markt. Het is meteen ook het startschot van een uitgebreide marketingcampagne op DCF conferenties en op DCF TV, het online web-TV kanaal. Het partnership gaat van start op 1 april 2016.
“Showpad is verheugd met de samenwerking”, zegt Mario Haneca (foto), Senior Enterprise Account Executive bij Showpad. “Wij zijn we erg onder de indruk van de visie van DCF over hoe de rol van verkopers zal evolueren. We zijn ervan overtuigd dat we samen met DCF de impact en de productiviteit van de verkopers kunnen verhogen door het integreren van training, best practices en technologie.”
“We zijn ervan overtuigd dat innovatieve sales enablement oplossingen zoals Showpad essentieel zijn voor de prestaties van de commerciële functies,” zei Jacques Benn, Nationaal President van DCF. ” Vandaar dat we verheugd zijn over dit partnership. In “the age of customer” zijn prospecten beter geïnformeerd dan ooit. Hierdoor moeten verkopers op een zeer snelle en efficiënte manier hun toegevoegde waarde in de verf zetten tijdens sales meetings. Bovendien wordt door integratie van platformen zoals Salesforce en Showpad administratie minimaal en kunnen verkopers bezig zijn met waar ze best in zijn — verkopen.”