Showpad organiseert jaarlijkse conferentie op 12 oktober

Ryan-SkinnerDeze week kondigde Showpad, ’s werelds meest toonaangevende Content Activatie Platform, aan dat zijn vierde jaarlijkse conferentie, Showtime, plaats zal vinden op woensdag 12 oktober in de Ghelamco Arena te Gent.

Pieterjan Bouten, mede-oprichter en co-CEO van Showpad, Ryan Skinner (foto) van Forrester Research, Tim Riesterer van Corporate Visions, Jacco van der Kooij van Winning By Design – en nog meer invloedrijke leiders uit marketing en sales zullen er hun visie en ervaringen delen met het publiek.

Op de agenda: diepgaande keynotes, verhalen van Showpad’s klanten, veel gelegenheid tot netwerken én entertainment. Ideaal dus voor iedereen die zijn of haar marketing en sales enablement strategie wil optimaliseren. Tijdens deze editie zal er in het bijzonder ingegaan worden op marketing en sales content – hoe creëer je content, hoe gebruik je het om meer deals te sluiten, en hoe meet je de ROI ervan?

“Voor onze vierde Showtime zijn we heel enthousiast om marketing- en salesleiders samen te brengen zodat zij hun unieke inzichten rond content activatie kunnen delen,” zegt Pieterjan Bouten van Showpad. “We hebben een fantastische agenda opgesteld en kunnen niet wachten om iedereen in Gent te ontvangen.”

Op het event zullen de meest innovatieve Showpad-klanten worden uitgelicht met de uitreiking van de Sales and Marketing Excellence (SAM) awards. Hiermee worden bedrijven die hun grenzen qua content activatie verleggen in de bloemetjes gezet. Zij doen er alles aan om hun business te transformeren, hun sales teams zo goed mogelijk aan te sturen, hun klanten te engageren en de ROI van hun gecreëerde content te verhogen. Aansluitend op de conferentie worden de aanwezigen uitgenodigd om te leren, te netwerken, en de nacht dansend in te zetten op de Showparty.

Showpad is ’s werelds meest toonaangevende Content Activatie Platform. Deze SaaS oplossing maakt het ongelooflijk eenvoudig om je content te vinden, presenteren, delen en analyseren. Showpad zorgt ervoor dat Marketing en Sales beter op elkaar zijn afgestemd, zodat iedere communicatie naar de klant krachtiger en effectiever wordt en er betere resultaten kunnen worden gehaald. Showpad uitrollen is snel, eenvoudig en schaalbaar voor elk bedrijf. Showpad, opgericht in 2011, activeert momenteel de content van meer dan 850 bedrijven waaronder Johnson & Johnson, Fujifilm, Audi, Intel en Kimberly-Clark. Showpad heeft twee hoofdkantoren in San Francisco en Gent, en kantoren in Portland en Londen.