Samenwerking Authority en Social Seeder geeft kmo meer impact op sociale media

1e18fa9Het Oudenaardse digital agency Authority  sloot een exclusief partnerschap met Social Seeder, een bedrijf met Gentse roots, dat ondertussen een stevige internationale reputatie heeft opgebouwd.

Social Seeder is een platform waarmee organisaties mensen kunnen activeren om boodschappen via social media te verspreiden. Daarnaast helpt het platform om de impact hiervan te meten.

“We hebben binnen een een exclusief partnership samen een oplossing ontwikkeld voor de kleine en middelgrote onderneming om “word-of-mouth”-reclame – de reclame van mond tot mond – op de sociale media via  merkambassadeurs te vergroten, meetbaar te maken maar vooral werkbaar te houden binnen een haalbaar budget”, zegt Alexander Schmitt (foto), CEO van Authority.

Die reclame van mond tot mond blijft ook in de digitale wereld immers een bijzonder krachtig marketinginstrument. Volgens recente cijfers van het internationale marktonderzoekbureau Nielsen zouden 92% van de consumenten in de allereerste plaats geloof hechten aan reclame van mond tot mond.

“Positieve mondelinge reclame wordt doorgaans gevoerd door tevreden klanten, leveranciers en partners, maar ook medewerkers, familie en vrienden die een merk of onderneming genegen zijn, kortom, de merkambassadeurs”, geeft Alexander Schmitt nog aan. “Ook in kleine en middelgrote ondernemingen zijn er dergelijke ambassadeurs, vooral bij de eigen medewerkers. Door onze exclusieve samenwerking met Social Seeder zullen we onze klanten nog beter kunnen helpen bij hun digitale marketing en vooral meer impact kunnen genereren.”

Meer informatie op : http://www.authority.agency/diensten/social-media/