AALST – SalesUp, de one-stop-shop salespartner uit Aalst, opent op 2 juli een nieuwe vestiging te Lissabon, Portugal. Hiermee bieden ze een antwoord op de stijgende vraag om over de landsgrenzen heen te prospecteren.
SalesUp biedt als one-stop-shop salespartner vier diensten aan: telemarketing, sales detachering, salestraining & -consultancy en marketing. Hierdoor kan elk bedrijf dat wil groeien terecht bij SalesUp. Het bedrijf uit Aalst gaat vanaf maandag van start met een team van 6 medewerkers in hun eerste buitenlandse vestiging.
Prospectie over de landsgrenzen heen
Verschillende nieuwe en bestaande klanten kijken over de landsgrenzen heen. Zij willen hun producten gaan vermarkten binnen Europa. “De keuze tussen geen antwoord bieden op de vraag van onze klanten of samen met hen de sprong wagen, was snel gemaakt. We opteerden voor Lissabon aangezien we de markt er kennen en het een bruisende stad is met een breed scala aan nationaliteiten. Ideaal om onze Europese klanten van daaruit te faciliteren”, aldus Greet Jacobs, Founder & Director van SalesUp.
Moderne manier van prospecteren
“Prospecteren werkt. Alleen het koud prospecteren, namelijk prospecteren zonder dat je prospect je kent, is verleden tijd. Verkopers die van deur-tot-deur verkopen of de telefoonboek afbellen, worden als storend beschouwd”, aldus Stig Van Hauwermeiren, Managing Director van salesUp.
Vanaf de lancering van SalesUp, dat de nieuwe identiteit werd van GJ&Partners op 5 januari 2018, is er dan ook sterk ingezet op een modernere manier van verkopen en telemarketing. “Zo gaan we marketing inzetten in combinatie met verkoop en telemarketing. Het gevolg is een resultaat stijging van 446% die we voor onze klanten hebben kunnen realiseren. Dit zorgt voor een sterke vraag naar onze diensten.”